Vînt la pupa

Pozele din Provincetown e pe vine. Sper săptămîna asta să apară pe site. Eu tre să vin la un mini mall în centru pentru Wireless pînă îi chemăm pe interesanţii de la Comcast să ne pună net în casă. Dar e de bine. Mă aşteptam ca toată staţionarea mea pe aici să fie obositoare dar nu e.
Astăzi, conducînd un Dodge Ram, o maşină pe care o urăsc din inimă era să intru într-un Toyota Highlander ce aparţine şefei mele, spre norocul meu, l-am ratat milimetric. Sincer, maşinile europene sînt mult mai uşor şi clar de condus. Adică schimb eu vitezele, dţin controlul etc. Saturnul proprietate personală e cu schimbător normal de viteze şi îmi place. Prostia aia de Dodge, nu. Deci, fuck automatic cars. Urăsc să le conduc şi sper să nu mai am nevoie să fac asta.
Abia aştept să mă întorc în ţară, mi-e dor de lumea de acasă. Iar apoi, Bulgaria, unde totul e normal, aproape!

6 Răspunsuri to “Vînt la pupa”

  1. ROMANIA Says:

    Sa iti fie rusine pt ce ai publicat pe Youtube. Mizerabilule!

  2. Blegoo Says:

    Bai Marius…esti un tolomac…daca nici masina cu transmisie automata nu poti sa conduci cum trebuie…
    Detzii controlul…hai lasa-ma, ca mor! Da aia de la troleibuze cum reusesc sa aibe control? ca tot doua pedale au.
    Hai, baga un disclaimer, ceva, ca erai in jetlag…sau alta scuza…

  3. mariusnicolescu Says:

    m-am obisnuit cu ea acuma,d ar sncer, nu o suport, mi se pare ca nu fac nimic, e prea simplu, sincer… si daca te lasa franele taticu, nu poti sa pui frana de motor… ca nu ai viteze

  4. Blegoo Says:

    @marius: D-aia ziceam ca esti tolomac. Ia vezi tu…nu cumva mai ai si alta selectie – afara de „D”? Ceva, D1, D2…Si frana de serviciu nu ai?
    Si cum crezi ca poti sa ramai fara frane? Intreb si eu de curiozitate, desigur…
    Acuma…serios.
    Lasa-i tu pe psihopati in pace (aia care te acuza ca nu participi la Cantarea Romaniei) ca nu merita osteneala, si pune mana si scrie despre ce vezi p-acolo. Nu ne mai da stiri din tara, ca le stim noi mai bine.
    Hai, spune-ne cat e norma la cules de capsuni, alea, alea.🙂 Ca tot nu cred ca esti acolo unde zici ca esti.🙂

  5. Adi Says:

    mama ce intriga am nascut, cu plaja din africa.
    imi pare rau, M, n-a fost cu intentie😀

  6. DVRs for HDTV Says:

    HDTV DVRs

    Awesome post.

Lasă un răspuns

