La telefon cu Philip Morris

Acum vreo săptămînă şi ceva am cumpărat un pachet de Marlboro Lights de pe aici pe undeva. În respectivul pachet de ţigări era o broşurică cu un număr de telefon de la Philip Morris unde puteai să suni ca să te informezi despre efectele negative ale fumatului et co.
Aşa că, din plictiseală am zis să le dau un telefon la ciumpalaci. Evident că nu era nici un operator acolo, doar o tanti care îţi dădea opţiuni să apeşi nişte buteoane să ajungi unde vrei. Ca să ajung la meniul despre efectele negative ale tutunului şi cum pot să mă las de fumat mi-au trebuit vreo 5 minute în care am înnebunit tastînd prin meniuri. Moment în care m-am gîndit că ar fi bine să îmi aprind o ţigară cît o ascult pe tanti aia spunînd: „To get to the X menu press one, to get to the Y menu press two”. Şi tot aşa, un miliard de meniuri. E clar că deştepţii de la PM nu simt nevoia ca tu, ca fumător să te laşi. D’Oh! Într-un final am ajuns unde trebuia, mi-am lăsat adresa şi numărul de telefon şi aştept într-o săptpmână să îmi vină acasă 5 pachete cu nicotine patches. Chiar sînt curios dacă o să ajungă.
La mai mare!

Lasă un răspuns

