întrebări întrebătoare…

Cît de disperat trebuie să fi şi mai ales de ce, pentru a-ţi da numărul de telefon pe blog, exact într-o zonă de maximă vizibilitate.
Întrebarea doi – cine crezi că o să te sune?
Concluzie: Imbecilismul prosperă, mai ales în blogosferă.

4 răspunsuri to “întrebări întrebătoare…”

  1. Livero Says:

    Sa ma simt? 😀 Uita ca nu. Pentru ca pot 😀
    Nu am idee de ce 😛
    sau e vb de amicul tau Zoso? 🙂

  2. mariusnicolescu Says:

    nush despre tine, eu ma refeream la ilustrul. insa, mi se pare un pic aiurea sa iti dai numarul de telefon pe blog. acuma, na, e parerea mea.

  3. requird Says:

    poate are cartela shi face puncte sau mai shtiu io ce

  4. dacu Says:

    …mă întreb câteodată, de ce scriu unii -fonetic- pe net…

Lasă un răspuns

