Ameninţări

Îmi place cînd aud lume care mă ameninţă cu una şi cu alta. Este fascinant să iau parte la aberaţiile celor din jurul meu, mai ales cînd ştiu foarte bine că aceste ameninţări nu vor fi puse în practică vreodată. Dar, hai să fim serioşi, ne place la nebunie să ameninţăm pe oricine cu orice, atîta timp cît ni se pare că avem un motiv cîtuşi de micuţ.
Acum vreo 10 minute vorbeam cu un troglodit pe net, prefer să nu dau logul pe blog, pentru că ar trebui să explic prea mult contextul celor întîmplate. Nevertheless, va rog luaţi aminte la următoarele. Citat direct:
„deci fii atent cu prima ocazie cand te-am vazut pe strada te bat rau, fututzi mortzii matii de sclav auzi ce zice el.”
Acestea fiind spuse de un băieţaş care nu va termina vreodată liceul, şi are ID-ul de forma: nume_familie * naughty. Şi el zice că nu e gay.
Da, deci revenind la subiectul pe care îl abordasem, îmi place să fiu ameninţat. Sincer, nu mai am degete sau praf în casă de cîte ameninţări am primit în ultimul an, din varii motive. Evident, că toate din partea unor băieţaşi cu mult prea mult patriotism orb în cap sau pur şi simplu proşti ca să spun aşa.
Evident, că nicio astfel de ameninţare nu a fost pusă în practică, chiar există două exemple cînd m-am întîlnit cu nişte specimene ameninţătoare pe stradă, iar cei doi au încercat să se facă că nu mă văd.
Mi-e milă de oamenii ăştia, ce viaţă trebuie să duci ca să ajungi aşa.

8 răspunsuri to “Ameninţări”

  1. requird Says:

    sa iti fie mila de tine ma neadaptatule!
    iti place guta, te reprezinta!
    nu ai bani sa dai in populatie si tara e de vina!
    eu platesc imopzite la stat, poate mai mult ca tine, poate nu, imi fac datoria catre stat, statu’ nu face nimik ptr. mine, dar pana la a face un film sa fac tara de kko, mai e drum mult. din cate vad, daca iti place sa fi amenintat, cu toate ca nu cred, inseamna ca ai o problema. du/te bai baiatule la un medic psihiatru din sistemul medical romanesc, ala pus la pamant sa iti faca un control, sau la psihologul scolii, cred ca aveti unu de/asta, sa iti ofere consiliere.
    crezi ca te baga cineva cu putere de decizie in seama? crezi ca de aia nu mai dorm bogatanii din parlament, ajunsi acolo datorita banilor aruncati in stg shi in dr. la campanie, la sedinte? crezi ca se rezolva sistemul sanitar asha? sau justitia, sau spaga?
    se rezolva numai daca toti ne vedem de treaba.
    am avut momente cand voiam sa imi iau campii, sa plec sa nu mai aud de romania si de amestecul politicii in tot, gandeshte ca politicienii (in multe cazuri analfabeti cu bani). am ajuns sa skimb pe cartoon cand vad vre-unu’ la tv, dar e cale lunga pana la a scrie un articol sau a face un film de toata jena despre romania. multumeste celor care au fost impushcati din greseala la revolutie, si care nu s-au lasat manipulati shi au scapat de sub control, eu asta cred ca a fost revolutia / s-a incercat ceva pasnic, care a scapat de sub control / poate datorita idiotilor care au bagat capu’n televizor la bucureshti / dr fi atent ca la timishoara s/a actionat asupra revolutionarilor pe bune / au fost luati oameni din marile intreprinderi, inarmati cu bate shi trimishi acolo / eu eram la varsta la care puteam sa imi dau seama de asta, tu poate atunci te nasteai, ca poti sa faci filmu’ asta, bucura-te ca nu te-ai nascut in korea de nord, sau iran, sau prin africa, ca vedeai u acolo sistem sanitar, si justitie, si scoala.
    cred ca ar trebui sa iti ceri scuze pentru oamenii pe care i-ai jignit.
    pe mine ma enerveaza amenintarile, mai mult ca orice, ies din sarite la amenintari, dar te rog sa nu ma jigneshti ca roman. de aia s/a ajuns unde crezi u ca s-a ajuns, pentru ca unii ca tine accepta sa fie jigniti si calcati in picoare, pentru mine eshti un om de nimik, un misel, o carpa de sters pe picioare, daca acepti sa fi jignit. daca esti un om integru, apara-ti ideea si vino cu argumente, auditur et altera pars, vrei sa fi jurnalist? pai frate o sa fi exact instrumentu’ unora care te vor manipula daca vei continua sa te comporti la fel, ca jurnalist tre sa vezi complet problema, din toate punctele de vedere ale celor implicati, pentru a fi impartial.
    in cooncluzie, ca ma-am descarcat de furia acumulata, cere scuze pentru idiotenia aia de film, prin care jignesti multa lume, care nu merita jignita, poate tocmai pentru ca traieste in tara asta, pe care tu o vezi asa!
    Numai bine!
    p.s. kestia cu problemele la cap chiar am spus-o serios, suntem toti nishte nebuni, normalitatea e data de cei care reusesc sa se controleze – asta imi apartine &copy (in caz ca vezi codul html), nu mai asculta menele ca fac rau – o sa te simti frustrat, frustrare care o sa o manifesti, chiar daca nu constientizezi / ca dovada filmu’ tau de 2 bani.
    nu iti las adr. mea de mail, dar macar citeste randurile astea trmise de

    un muncitor de pe santierele patriei

  2. requird Says:

    vad ca am pus un replay mai mare decat articolul tau
    imi place sa sriu pe blogu’ tau poate il fac al meu in scurt timp
    fac un „teik ovăr” 😛

  3. geo Says:

    bine zis requird!!

  4. dacu Says:

    ca sunt troglodiți pe net, am vazut cu toții… dar să te uiți la ifosele unui băiat de liceu, înseamnă să-l bagi mult prea mult în seamă 😉

  5. User Generated Content 1×24 - A World Without Romania 2 « N*I*C*O*L*E*S*C*U Says:

    […] Pe aceeaşi temă: Analiza sistemului Centru de informare turistica la Bucuresti Ameninţări […]

  6. pozesexy Says:

    super post

  7. alt NICOLESCU Says:

    Domnule sau domnisorule Nicolescu,
    Va rog scoateti acest blog sau, cel putin, CURATATI-L !
    Sunt atatea lucruri interesante de cercetat si de GANDIT, iar Dvs. va lansati in patima unor vorbe sau chiar amenintari prostesti cu efect paranoic…
    Retine insa ceva din toata tevatura asta generata de tot felul de mitici de Dambovita:
    Cea mai mare amenintare ramane tot proSTIA, nu-i asa?
    Nu pot sa discutam, pe blogul tau, cu cineva, cat de cat interesat sau mai informat despre probleme serioase, privind AMENINTARILE … Dara-mi-te ale tale!
    Semnat: un alt Nicolescu, mai batran!

  8. CAndY Says:

    requird batzi campii :)):)) te-ai cam indepartat de subiect la cate prostii ai spus nici nu are rost sa termin de citit..:)) cat despre cel care a spus ca ii place sa fie amenintat nu cred ca e asa..cred ca vrei doar sa te minti pe tine ca iti place si ca te amuza.cred ca in sufletul tau te gandesti ce are toata lumea cu tine si dc te amenintza .ce le-ai facut? ai zis ca in ultima perioada te amenintza multa lume..dar dc tocmai pe tine? prietenilor tai li se intampla..nu cred ca iti place lucrul asta.sau poate daca te amuza sa ii vezi pe altii zicand asta cred ca totusi ai o problema..nu stiu .nu ma pot pronuntza cu adevarat ptr ca nu te cunosc

Lasă un răspuns

