Iar nu am net

Da, intr-adevar, orice minune dureaza 3 zile. Netul nostru prin wireless din Bay Colony, unde locuim nu mai functioneaza, o sa vina Comcastul in vreo saptamana sa ne puna net si un router ca sa avem si noi net ca lumea. Pana atunci trebuie sa supravietuim fara. Acuma sint in oras, la o cafenea care are wireless. SI nu mai am foarte multa baterie, deci nu pot sa scriu multe. Am facut poze destule, am fost in Boston acum vreo 3 zile, intr-o nebunie. Am plecat la 11 noaptea si am venit inapoi la 5 jumate dimineata. Am descoperit ca sint un bun sofer. Am un Saturn din 1995 dar merge foarte bine si sunt mandru de el. de la munca o sa mai primesc o masina deci trebuie ori sa o vand pe asta ori sa fac ceva sa scot bani din ea. Desi nu cred ca ma lasa nimeni nici sa o inchiriez nici sa fac pe taximetristul. In rest, toate bune si frumoase, acuma in SUA este „Memorial Weekend”, motiv pentru care in Provincetown e lume cat vezi cu ochii.
Voi reveni cat de curand.

Lasă un răspuns

