Am neeet

Dragii mei, mă intorc… cumva
Nu o să scriu cum scriam în vremurile bune (muhahaha) dar o să încerc cît mai des. Din cauza fusului orar de aici, s-ar putea să v treziţi cu postări pe la 4 sau 5 dimineaţa dar, na, asta e. Am avut două săptămîni destul de bune, acuma am găsit şi de lucru, deci o să cam fiu plecat de acasă vreme bună, însă e bine, că nu e obositor, am maşină iar casa în care locuiesc este mai mult decît m-aş fi aşteptat. O să vă dau şi poze cînd reuşesc să le dowlodez pe minunatul meu laptop. Sîntem 5 indivizi în casa aceasta, iar numai laptopul meu (made by Altex, Myria) are wirelessul atît de performant încît să prindă net. Sony Vaio, mare laptop făcut de mare firmă, nu e în stare să prindă semnal de net. Deci românii nu e aşa de proşti la făcut laptopuri precum s-ar spune.
Deci, o să revin cu alte chestii, ştiri, comentarii despre minunatul referendum ce s-a intîmplat ieri.

3 răspunsuri to “Am neeet”

  1. Adrian Calarasu Says:

    Daca postezi la 4 dimineata nu-i bai, ca citim la cafea la 9.
    Da’ asta doar daca-ti faci timp sa ne mai citesti si tu ne noi, indiferent la ce ora 😛
    Bafta !

  2. Arhi Says:

    hai noroace!

  3. mihai1984 Says:

    Deci vrem poze, relatari despre toate lucrurile bune care ti s-au intamplat, ce loc de munca ai si dupa poti reveni la ce scriai inainte 😛

Lasă un răspuns

