The US of A

Nu am mai scris de foarte mult timp. Nu, nu am murit.Am avut nişte săptămîni ultra ocupate şi pur şi simplu nu am mai avut timp să scriu. Acum sînt în Hyannis, Massachussets. Am ajuns ieri la prînz în Statele Unite, cu un zbor Air France spre Boston. E7 şi 16 minute dimineaţa (2 după masă în România). Ajung în cîteva ore în Provincetown, oraşul în care voi locui în următoarele 4 luni. Cel mai mult am stat în State o lună pînă acum, în vizitele mel. deci, acuma e cu totul altceva şi sper ca totul să fie bine. Stau la un motel lîngă aeroportul din Hyannis, am wireless (yuhuu) şi mai am mai puţin de o oră de baterie.
O să încerc să scriu mai des de acum înainte.

5 Răspunsuri to “The US of A”

  1. Adrian Calarasu Says:

    eram sigur c-ai fugit din tara asta🙂

  2. Rohelma Says:

    Ai grija de tine si bafta multa!
    Eu vreau si niste poze daca se poate😛

  3. Blegoo Says:

    „Hzannis”?…
    Hai, sa corectam. ca zgirie la ochi.🙂
    „Proovincetown”?
    Adica, asta: http://www.provincetowngov.org/ ?
    Cum zice si Rohelma – unde-s pozele?

  4. geo Says:

    Ai face bine si te-ai duce inapoi in rominia, tara care o faci de batjocura in videoclipul de pe youtube. Mai bine ti-ai aduce aminte unde ai invatat sa scrii si sa citesti. Unde te-ai nascut si ai crescut asa cum esti. Intradevar unele sunt lucruri urite si poate nu ar trebuie sa le punem pe farfurie dar nu ii vezi pe americani sau oricare alta natie din lumea asta sa fie cum esti tu , sa vorbeasca de toate lucrurile negative din tara care te-a crescut si te-a facut cine esti !!!

  5. mariusnicolescu Says:

    aide mai geo, să mori tu? americanii sînt unul dintre popoarele care au cel mai dezvoltat simţ de autoironie faţă de procăriile care se întîmplă în ţara lor. ideea e că înainte să comentezi trebuie să gîndeşti. da, ştiu, nu mulţi oameni pot face asta, iar tu eşti unul dintre ei.

Lasă un răspuns

