Şi văcuţele fac sex

Nu se aştepta la asta. Dar na, că i s-a întîmplat. L-am auzit pe badea de n ori vorbind despre faptul că a doua zi se îmbracă în „maiou” dacă se întîmplă ceva sau nu se întîmplă altecva. Şi a avut mereu dreptate. Pînă alaltăieri cînd a spus că dacă Băsescu va fi suspendat vine în maieu şi cravată cu văcuţe care fac sex. După cum puteţi vedea în imaginea de mai jos (via piticu.ro) astaa şi făcut.

Deci, s-a ţinut de cuvînt spre deosebire de preşedintele care a promis că îşi dă demisia la maxim 5 minute după suspendare iar eu am senzaţia că au trecut mai mult de 5 minute. Am mai spus-o şi o repet: Badea e un om foarte lucid cu nişte păreri personale agresive însă bine împămîntenite.

Pe aceeaşi temă:
Moartea mediei tradiţionale? New media? Aiurea…
Saga telefonului continuă
Mircea Badea se înfurie pe alt telefon

2 răspunsuri to “Şi văcuţele fac sex”

  1. krossfire Says:

    Hmm…de spontaneitatea regizata a lui Badea si de intelectul lui de primata nu mai spun nimic. E parerea ta, cum ce am spus anterior reprezinta parerea mea (sustinuta si intr-un post daca nu ma insel).

    Ma irita extrem de mult comportamentul si glumele de ”Trazniti in Nato” promovate de Badea si nu ma prea asteptam sa gasesc asa ceva pe blogul asta. Voi continua sa-l citesc totusi, pentru ca nu ma impiedic de preferintele bloggerilor 😉 (Cum nu s-au impiedicat nici altii de ale mele)

  2. Adi Calarasu Says:

    si eu am asteptat momentul asta :))

Lasă un răspuns

