De duminica

Stiu ca nu am mai scris de multicel pe aici, dar am avut o saptamana absolut fantastica in care am deschis laptopul de vreo 2 ori maxim. S-a facut frumos in Blagoevgrad, soarele dogoreste foarte tare si lumea incepe sa se trezeasca dupa hibernarea de iarna.
Diseara si maine o sa pun poze si din Grecia si din Blagoevgrad. Stiu ca am cam neglijat blogul acesta dar gata.
Pe langa toata fericirea aceasta, trbuie sa ma confrunt si cu imbecilul meu de coleg de camera de care noroc ca scap de la anul. Asta ca sa tin minte ca aparentele insala ingrozitor de tare.
Nu mai sunt la curent cu nimic din ceea ce s-a intamplat in tara in ultima vreme. O sa deschid readerul imediat si poate ma trezesc ca a disparut minunata tara in care m-am nascut.
Sa batem in lemn.

Lasă un răspuns

