Să mergem să lucrăm în State

În România fenomenul Work and Travel nu este deloc popular. Motivele ar fi, după părerea mea unele impuse de ambasada USA în principal care nu te lasă să pleci în State decît dacă nu ai restanţe şi media peste 9. Adică, ohooo, nenică.
Astă toamnă eram în ţară, la un amic în cămin în Leu, la Poli unde se afişaseră zeci de postere cu American Experience, o firmă care trimitea pe sistemul WAT studenţi în SUA. Foarte frumos. Totuşi, comparativ cu ce se petrece în Bulgaria, unde peste 14.000 de studenţi pleacă anual să lucreze în State (asta raportat la o populaţie de fix 3 ori mai mică ca a noastră) putem spune că studenţii noştri nu sînt foarte bine informaţi şi nu ştiu despre beneficiile pe care un astfel de program le poate aduce. Aşa că vă sfătuiesc să intraţi pe blogul lui LazyMushroom, unde vi se explică pas cu pas ce trebuie să faceţi ca să plecaţi în State cu un program de Work and Travel. Şi să lăsaţi acolo un mic comment că este prima însemnare a fetei şi merită încurajată.

Pe aceeaşi temă:
Nu se scot vizele pentru SUA, stati calmi
Întrebări pentru viză
Pentru cei care au senzaţia că eu o duc rău…

4 răspunsuri to “Să mergem să lucrăm în State”

  1. mihai1984 Says:

    Eu cred ca problema nu e ca studentii nu sunt bine informati. Am fost si eu la 2 intalniri. Cred ca problema e lipsa banilor, a investitiei initiale. Totu a fost frumos pana cand ni s-a zis investitia initiala. Dupa intalnire am luat un „interviu” la participantii la intalniri si numai 2 au zis ca ar avea banii sa plece.

  2. Viza in State « Every day life Says:

    […] in State NICOLESCU isi pune intrebarea de ce romanii nu pleaca in State prin sistem Work&Travel. Eu cred ca o mare […]

  3. Aujourd'hui Says:

    Si eu zic la fel, investitia initiala este prea mare, iar ca sa faci un credit la banca… cred ca exista si mai putina informare in privinta asta printre studentii romani!

  4. krossfire Says:

    Hmm..banii atrag…dar experienta de munca nu te ajuta extraordinar. (experienta de viata in schimb, da)

Lasă un răspuns

