Florin Chilian – Zece

Aseară eram într-un restaurant din Blagoevgrad, cînd am auzit vocea lui Chilian. Am zis că poate mă înşel, dar nu era aşa. Cumva, cei din restaurantul respectiv au făcut rost de melodia Zece a lui Chilian şi au şi difuzat-o. Melodia e de o sensibilitate fantastică şi de fiecare dată cînd o aud mă bucur şi o simt.

5 Răspunsuri to “Florin Chilian – Zece”

  1. Adi Calarasu Says:

    Un artist caruia chiar merita sa-i cumperi albumul, nu sa-l dai jos de pe net😉

  2. mihaela Says:

    deosebita melodie! cand o ascult simt ca traiesc….ca iubesc

  3. mariusnicolescu Says:

    şi eu!🙂

  4. mihaela Says:

    AS ASCULTA-O LA INFINIT!

  5. Deea Says:

    nu am mai auzit de mult timp o melodie atat de buna…cu adevarat iti ajunge la inima…

Lasă un răspuns

