A new day has come

Hai că a trecut şi Paştele, de mîine începe munca, şcoala, tot. Numai eu dau o fugă pînă la Thessaloniki. În altă ordine de idei, Paştele de anul acesta a fost unul super interesant, am asistat la slujba de înviere în oraşul vechi din Blagoevgrad, unde aveam senzaţia că sînt în altă lume. Ieri la prînz am făcut o mare masă românească, cu de toate, unde l-am invitat şi pe Aernout căruia chiar i-au plăcut bucatele alese aduse de o colegă tocmai de la Bucureşti.
Este incredibil de cald în Blago de cîteva zile încoace, motiv pentru care mi-am dezvoltat deja un obicei de a lua o bicicletă în fiecare zi pentru o oră, timp în care mă duc în parcul Bacinovo care este înverzit şi înflorit deja.. All in all, toate bune şi frumoase.
A new day has come!

Lasă un răspuns

