Concluzia zilei

Concluzia zilei: Ceva servit pe tavă nu are acelaşi gust precum ceva vînat o lungă vreme.

2 Răspunsuri to “Concluzia zilei”

  1. Adi Calarasu Says:

    🙂
    ce coincidenta, chiar la asta ma gandeam acum 5 minute
    am primit un vanat, nu spun ce, ca sa nu distrug SIMBOLUL PASTELUI :))
    asa si ma gandeam ca nici nu-l merit ca sigur n-am sa-l mananc de foame…

  2. Adi Calarasu Says:

    simbolul Pastelui dpdv comercial, desigur.
    Doamne iarta-ma, la ce m-a dus mintea mea pervertita, acum am vazut, cand am mai dat o raita😐

    Paste fericit si lumina, M !

Lasă un răspuns

