Visul

Am visat o kestie foarte interesantă azi noapte, de care mi-am amintit în mod recent. Lăsînd la o parte acţiunea şi locaţia din vis, care nu importă, trebuie să vă povestesc un detaliu. Undeva, spre sfîrşitul visului m-am uitat la ceas (în vis). Era la a mea mînă stîngă. 12 fără un sfert. M-am trezit cam imediat după aceea, cu imaginea ceasului încă în minte. Aşa că m-am uitat la mîna stîngă să văd cît e ceasul. Nu era acolo, îl lăsasem în baie. M-am dus în baie şi am constatat cu stupoare că era 12 fără un sfert. Freaky! Vouă vi s-a întîmplat aşa ceva vreodată?

9 răspunsuri to “Visul”

  1. mihai1984 Says:

    Mie mi s-a intamplat de multe ori sa visez ceva si peste cateva zile sa se intample. Poate am premonitii. Pacat ca nu visez si numere la 6/49 😛

  2. mariusnicolescu Says:

    :))

  3. Adi Calarasu Says:

    daaa
    si eu visez ca adun bani de pe jos si ma trezesc strangand perna gramada

  4. mariusnicolescu Says:

    lol, asta nu am visat, însă recent to visez că mănînc diverse chestii. eu şi cu aia din clejani, că visa carne de porc tot timpul

  5. elle Says:

    ha ha ha ….eu saptamana trecuta am avut un vis nasol rau …..l-am visat pe Turcu (actionarul de la Dinamo ) ….era la Tv si anunta inca un transfer bomba …. ovidiu petre la Dinamo ….in mom in care asta anunta numele…am gandit : e vis …sigur e vis …doamne sa fie vis …si m-am trezit …era 4 dimineata …si nu am mai putut sa dorm de fericire …. 🙂 🙂 …v-ati prins cu cine tin …. 😉

  6. elle Says:

    pt cei care nu s-au prins…tin cu Dinamo 🙂

  7. moniK Says:

    dar e senzationala faza! si eu care ma laudam ca imi pot propune sa ma scol la 5 Am fara sa pun ceasul si ma trezesc, iata ca ar trebui sa imi propum sa vizualizez ceasul, inainte;)

  8. hawke Says:

    vise…

  9. mariusnicolescu Says:

    într-adevăr, vise…

Lasă un răspuns

