Plictisit de mess

Aproape că nu mai suport să intru pe Yahoo Messenger. M-am săturat de acelaşi conversaţii, cu aceiaşi oameni. Poate devin eu ceva mai ciudat la capitolul ăsta. Ţin minte că prin clasa a 9-a începusem să devin foarte apropiat de mIRC. Vorbeam cu lumea acolo, testam oameni şi reacţii (trebuia să ajung psiholog). M-am plictisit relativ rapid şi acum încep să cred că asta se întîmplă şi cu Yahoo Messenger. Acum cînd mai intru pe mess, sar pe mine cîte 20 de oameni, care au senzaţia că am murit, şi probabil sînt dezamăgiţi că, damn, nu s-a întîmplat asta. Desigur, citesc veşnicile mesaje mass, trimise de devirese tembele şi diverşi tembeli, care au senzaţia că vor muri dacă nu dau mai departe cine ştie ce intepţie. Ceea ce am descoperit că asta se întîmplă şi din partea unor oameni pe care eu îi consideram ceva mai inteligenţi. Se pare că m-am înşelat.

Pe aceeaşi temă:
Email intern de la Yahoo – portalul e pe moarte…
Vodafone şi Youtube intră în parteneriat
Stiri de la MySpace
România, ţară cu site-uri riscante

2 Răspunsuri to “Plictisit de mess”

  1. psiheea Says:

    pai intra si tu invizibil si asa iti alegi tu cu cine vorbesti si eviti sa fii ales de 20 de idioti care se plictisesc cu ei insisi. cat despre massuri, daca le spui ca te deranjeaza – iti trebuie putin tupeu, dar te descurci tu – te vor lasa in pace.

  2. Yahoo Messenger? Neah… « NICOLESCU Says:

    […] Plictisit de mess […]

Lasă un răspuns

