Concluzia zilei

Concluzia zilei: Cu cît te bagă în seamă mai mulţi proşti, cu atît devi mai prost.

3 răspunsuri to “Concluzia zilei”

  1. Adi Calarasu Says:

    cred ca aici nu s-a bagat nimeni sa comenteze, de frica :))
    era o gluma, nu o aluzie fina 🙂
    m-am riscat eu:
    Si daca prostii iti dau si dreptate intru totul, e si mai riscant…
    Cred ca ai dreptate!
    :))

  2. mariusnicolescu Says:

    mda, eu am senzaţia că nu te încadrezi în categoria menţionată de mine. însă cunosc mulţi alţii care da.

  3. Adi Calarasu Says:

    Autoironia e una dintre metodele mele preferate de fun, daca nu ai observat 😉

Lasă un răspuns

