Ză tag (din nou)

De la Rohelma un tag simpatic:

1. Vorba preferata: „măi ciumpalacule/ciumpalaco” :))
2. Vorba „nepreferata”: frate sau „man”, parcă sînt retardaţi oamenii care folosesc aceste expresii pînă la epuizare.
3. Drogul favorit: blogul!
4. Zgomotul, sunetul preferat: liniştea, some people enjoy it!
5. Zgomot nesuferit: muzica house😀
6. Ce-mi place mi se zic la nervi: hai sifon!
7. Pe cine sa punem pe bancnota: pe Bulă!
8. Meseria pe care nu as face-o: gardian (plictisealăăă tăticu)
9. Dupa moarte o sa revin in: -tro specie mai evoluată de fiinţă inteligentă, pe vreo planetă ceva…
10. Daca ma prinde Dumnezeu pe acolo probabil mi-ar zice: ha! N-ai avut dreptate, bă boule. Ete că exist!!!

Mai departe dau la: Edelia, Adrian Călăraşu şi Mihai.

7 Răspunsuri to “Ză tag (din nou)”

  1. Rohelma Says:

    Asta cu ciumpalacu…. ti-am zis sa nu il mai copiez pe Badea😛
    Cat despre reincarnarea ta…. dream on! :))

  2. mariusnicolescu Says:

    vom vedea noi cine are dreptate. muhahahahahah

  3. Reclama reciproca « Every day life Says:

    […] Well… Se pare ca am primit un tag de la nicolescu un tag. Hai sa vedem ce iese. 1. Vorba preferata: “Traim in Romania… Si asta ne ocupa […]

  4. Adi Calarasu Says:

    Imi pare rau, acum am vazut.
    Dar nu stiu cum functioneaza, am gasit intamplator😀
    E vreo smecherie care-mi scapa ?
    Sau trebuia sa fi fost instiintat intr-un fel?

  5. mariusnicolescu Says:

    trebe să răspunzi şi tu la întrebările alea şi să dai mai departe la cine vrei tu…

  6. Leapşaaaaaa « Pierdut in spaţiul virtual Says:

    […] De la Marius Nicolescu, cu mesajul: Mai bine mai tarziu decât in […]

  7. Pick me! : eCostin.com - Caminando por la vida Says:

    […] Nicolescu si Adrian joc […]

Lasă un răspuns

