Mi-am luat slujba

Astazi am inceput sa lucrez la „Career Center” in cadrul Universitatii Americane din Bulgaria. Sincer, ma plictiseam pe alocuri, si m-am gandit ca, oricum, ceva bani in plus nu mi-ar strica. Acuma scriu de la biroul unde lucrez, unde mi s-a dat o sarcina care ar fi trebuit sa o termin in vreo ora, si eu o terminai in 20 de minute. Ma subestimeaza lumea.
Anyway, pe 3,4 si 5 aprilie in cadrul AUBG o sa vina vreo treizeci si ceva de companii bulgaresti si internationale care vor recruta studenti din ultimul an pentru a le oferi „o cariera de vis„, cum zic ei. Dintre prezentele notabile se pot aminti: Ubisoft, Allianz, Kraft Foods, Mobiltel si Procter & Gamble.
In cele trei zile o sa lucrez si eu cu cei de aici, deci o sa va tin la curent.

Pe aceeasi tema:
DHL a capitulat
S-a schimbat
Dezordinea e bună (Din seria cu murdăria este bună)

3 răspunsuri to “Mi-am luat slujba”

  1. claudiu Says:

    Felicitari…si succes… Acum o sa-ti cumperi un Ipod, o sa te imbraci numai la costum, o sa mesteci guma si o sa porti conversatii numai in termeni de psecialitate. 🙂
    Sper ca nu!!!!

  2. mariusnicolescu Says:

    nici vorba… :))

  3. Adi Calarasu Says:

    M-ai dat peste cap!
    Imi doresc sa lucrez intr-o mutinationala (mai buna decat cea in care-mi desfasor activitatea acum si cu un pachet salarial mai bun decat cel pt care trudesc acum) dar daca pentru asta trebuie sa (re)invat balgarski… mi-e teama c-o sa-mi fie taaare greu 😦
    lecă noşti 😉

Lasă un răspuns

