Adormim…

Din seria „Website-uri cu editori adormiţi” vă prezint ultima gafă a sepcialiştlor în ştiri de la Antena 3. Desigur, nu condamnabilă, dar măcar amuzantă. Se mai întîmplă.
Click pe foto:
stdentii.jpg

Pe aceeaşi temă:
Bulgari = Americani
11 septembrie
Ne luăm prea în serios…

7 răspunsuri to “Adormim…”

  1. mihai1984 Says:

    Sigur ca nu e condamnabila… Daca am lua la puricat fiecare blog… Cred ca am face la post-uri din astea…
    Poate baietii nu au activata optiunea de autocorectare pentru limba romana in Word.

  2. mariusnicolescu Says:

    ideea e că blogurile nu sînt scrise de specialişti, numai la mine pe blog sînt enşpe mii de astfel de greşeli. eu nu am editor, să îmi corecteze articolul, nu am tehnoredactor etc. ei au, dar le mai scapă.

  3. mihai1984 Says:

    „ideea e că blogurile nu sînt scrise de specialişti”

    Deci cu asta tocmai ai zis, dupa mine, ca blogerii nu ar trebui considerati ziaristi, de nici un fel.

  4. mariusnicolescu Says:

    da, asta am zis şi asta cred. bloggeri nu sînt jurnalişti şi mulţi dintre ei o demonstrează zilnic. jurnalism înseamnă ieşit pe teren, vorbit cu oamenii, luat interviuri, documentare din mai multe surse. arată-mi UN BLOG românesc care să facă asta şi poate îmi schimb părerea.

  5. mihai1984 Says:

    Blogul meu 😛
    Chiar ma gandeam sa fac ceva de genu jurnalism online pe blog…
    Singuru dezavantaj e ca pana acu sunt numai eu… Am functii de editor, corector, reporter si cercetator.
    Stiu ca la cum arata acu nu prea ai zice ca e ce vreau eu sa iasa, dar astept opinii si sugestii pe blog si la mihai1984blog@gmail.com

  6. mariusnicolescu Says:

    Trebuie inteles foarte bine ceea ce este jurnalist. Dar astept sa vad ce iese, daca zici tu. Momentan ce vad la tine e un blog de opinie, inca nu unul de jurnalist. Oi fi eu mai ciudat, dar eu nu ii consider pe cei care isi dau cu parerea jurnalisti. De aia nici tolo nu cred ca e mai mult decat blogar si parerist.

  7. mihai1984 Says:

    O sa fie ceva genu opinie – jurnalism…
    Nu o sa fiu tot timpu in mod jurnalistic. In plus. Din ce vad eu prin ziare jurnalismul presupune si un anumit grad de opinie personala.
    O sa vedem sambata sau duminica, in functie de cand o sa ajung sa postez, ce o sa iasa…

Lasă un răspuns

