Vouă ce vă lipseşte?

M-au prins. M-au tăguit. Mai exact radio…fm… care spune că îi place modul tranşant în care scriu. Mulţam. Hai să vedem ce îmi lipseşte:

1. Voinţă. Nu tot timpul, dar simt uneori că dacă aş avea un picuţ mai multă voinţă aş duce-o mai bine. Deci nu lene, VOINŢĂ!!!
2. Hîrtie igienică în baie, pe care eu ar fi trebuit să o cumpăr azi, şi evident că nu am făcut-o. Beneficiile vieţii de student sînt că pot să împrumut de la vecinii de palier sau chiar să mă duc la ei să îmi rezolv nevoile :))
3. O maşină. Nu am mai condus de muult şi simt nevoia să fiu în spatele volanului. Mă sponsorizează cineva?
4. Ultimele două sezoane din Dosarele X. Le are cineva? Aaa, da, şi primul.
5. Constanţa. Mi-e uşor dor de acasă.

Mai departe dau la Edelia, care ar face bine să scrie, Rohelma, că tot nu a mai scris de multicel, Xulescu şi lui Alex Mihăileanu.

Vouă ce vă lipseşte?

4 Răspunsuri to “Vouă ce vă lipseşte?”

  1. Subiectiv Says:

    scuze, dar trebuie să te refuz. răspund extrem de rar la taguri pentru că nu îmi plac, iar cînd o fac e doar pentru că vine de la persoane foarte apropiate. dacă ai remarcat, nici nu le dau mai departe.

  2. mariusnicolescu Says:

    oki doki.

  3. Rohelma Says:

    Aoleu Marius… nu te mai urca la volan… daca tin bine minte la un moment dat ai lovit masina pe care o conduceai… si nici macar nu era a ta :))
    Iar vointa nu cred ca iti lipseste… eu chiar te apreciez pentru vointa de care ai dat dovada pana acum.

  4. mariusnicolescu Says:

    auzi bre, nu mă dădea de gol aiciea. lasă, că aia era maşină mare, de aia nu am calculat corect dacă o lovesc pe cealaltă sau nu

Lasă un răspuns

