Întrebare întrebătoare

are cineva idee cum dracu pot să introduc minunatul cod de la trafic.ro în minunatul meu blog hostat gratuit pe wordpress. Adicătelea, nu am acces la pluginuri şi nu pot să fac modificări prea multe. Probabil că există vreo soluţie. Aştept.

Mersi anticipat.

3 Răspunsuri to “Întrebare întrebătoare”

  1. livero Says:

    Din cate stiu eu nu se poate. Am facut si eu un cont si m am chinuit o zi sa vad daca se poate pune un cod html si am renuntat🙂 Blogspot.com😀 daca mai ai chef sa te muti si daca cumperi domeniu dupa cum ai spus ca vrei poti ramane cu hostingul la ei🙂 Pa😀

  2. Marius A. Nicolescu Says:

    da, asta in toamna cand vin din state, ca in vara nush cat de mult o sa pot blogui

  3. D!ablo Says:

    Ma, sper ca nu tu esti dementul si deyaxatul fu filmuletul ala facut in somalia in care este facuta Romania de kkt. Feyi link http://www.youtube.com/watch?v=Zaqgnt9IVGQ
    Daca da… spune-ne si noua sa te ajutam cu siteul asta… sa-ti crestem nr. de vizitatori si sa il umplem de kkt

Lasă un răspuns

