Expoziţie Generaţia Becali

Din seria „Noi căutăm, noi nu gîndim” iată cîteva din searchurile de pe urma cărora s-a ajuns pe acest minunat blog:

  • filme noi care merg copiate eu nu am decît filme noi care nu merg copiate, deci nu…
  • pule lungi io am numai una, deci nu…
  • prosti cunosc destui, mai ales în blogosferă
  • videoclipuri impresionante de dragoste de dragoste sau de sex?
  • mi-e scirba şi mie
  • expozitie Generaţia Becali există aşa ceva? adică generaţia becali? vai de mine…
  • canta prost 95% din industria muzicală din România
  • Pe aceeaşi temă:
    Burchina Faso
    Academia de prosti!
    Etimoliga cuvântului pulă…

    2 răspunsuri to “Expoziţie Generaţia Becali”

    1. Adi Calarasu Says:

      :))))
      am gasit si eu cateva tari dar nu m-am gandit sa le fac publice
      acuma ma gandesc 🙂

    2. mariusnicolescu Says:

      :)) pe mine mă distrează maxim

    Lasă un răspuns

