S-a schimbat

Se apropie cu repeziciune paştele şi o să fie prima oară cînd nu voi fi acasă. Pe urmă vine 1 mai, iar prezenţa mea în Vamă o să fie iar nulă. Mi-am schimbat în ultimul an drastic stilul de viaţă. Am crezut că va fi foarte uşor, am crezut că nici nu voi simţi diferenţele dar nu a fost chiar aşa. Primele cîteva luni au fost un pic ciudate. Acum m-am acomodat. Nu mai am probleme, dar încă mi-e dor de unele lucruri. Paştele acasă şi 1 maiul în vamă. Iar pe urmă, pe 8 august începe festivalul Callatis şi anul acesta va fi prima oară după patru ani consecutivi cînd nu o să mai fiu în spatele scenei, discutînd cu lumea.
Încet, încet, viaţa se schimbă.

Pe aceeaşi temă:
Natalia Barbu merge la Eurovision
Reverberatii (1)
Reverberaţii (2)

3 Răspunsuri to “S-a schimbat”

  1. MoniK Says:

    he, he, ce mica e lumea, acum 6 ani eram eu pe nava, in spatele scenei, vorbind cu lumea!

  2. mariusnicolescu Says:

    :)) ce tare…

  3. Foo21okur Says:

    ..care sunt in fiecare an in spatele scenei😛

Lasă un răspuns

