SG Party

SG Party vine de la „Student Government” Party, o petrecere ce are loc de 4 ori pe an, sub oblăduirea guvernului studenţilor din AUBG. Ce se petrece? Păi, băutură gratis, ditamai clubul rezervat numai pentru AUBGişti. Cu toate acestea, puţină lume îşi aduce aminte de vreun SG Party, ceea ce nu e un lucru neapărat rău. N-am ratat nici unul până acum, cum nu o să fac nici astă seară când, începând cu 22.30, SG Party începe în club Xtreme în Blagoevgrad. Normal că intrarea e gratis pentru AUBGişti.
În altă ordine de idei, azi am dus la spălat toate hainele, şi am relaizat că am ocupat patru maşini de spălat masive. Râdea o colegă de-a mea povestind cuiva cum, acum ceva vreme când am fost în Sofia la cumpărături, fetele au cumpărat produse în valoare de 30-40 de leva, iar eu am spart vreo 300 de leva. Un leva egal doujdemii. Garderoba mea înfloreşte pă zi ce trece.

Pe aceeaşi temă:
Costi Ionita ingenunchiat de Vadim
De ce e mai bine în Bulgaria
Dezbateri parlamentare

Un răspuns to “SG Party”

  1. blegoo Says:

    http://blegoo.wordpress.com/2007/03/23/blegoo-20/

Lasă un răspuns

