Avem di tăti…

Urmăresc revista presei cu Radu Cazan, mi se pare că are nenea ăla o voce de parcă cineva îi trage buza superioară mai în sus, poate am eu auzenii… În fine, nici nu mă gîndesc să vorbesc sau să scriu veodată despre actualul circ politic din România, care se atenuează pe zi ce trece. Între timp, populaţia stă şi se uită cu gura căscată, fără a face absolut nimic. Na, nu zic acum că ar trebui o revoluţie (deşi mulţi dintre căcaţii de la guvernare ar merita asta), dar chiar nu se poate face nimic?
Întreaga scenă politică a devenit un mare cinematograf, cu actori buni şi actori proşti, cu scenarii care mai de care, în timp ce poporul român plăteşte taxe la intrare, pentru a urmări cum se desfăşoară tot arsenalul de vorbe şi insulte. Da, am senzaţia că singurul motiv pentru care populaţia plătitoare de taxe mai face acest lcuru, este pentru a i se permite a urmări tragi-comedia din parlament, guvern şi Cotroceni. Altfel, ar emigra cu toţii. Pâine şi circ, dragii mei, pâine şi circ. Păcat că la România la noi cam lipseşte pâine, că circ e destul.

Pe aceeaşi temă:
Claudiu Săftoiu pleacă de la SIE
Am ajuns de rîsul străinilor
Da-i cu referendumul

Lasă un răspuns

