Dezordinea e bună (Din seria cu murdăria este bună)

Deci nu sînt eu nebun. De cînd eram mic am avut o chestie – uram să fac curăţenie (mai exact ordine) şi de cele mai multe ori nu făceam. Cînd era inclusă o pedeapsă gen „vezi că nu te mai las afară” mă făceam şi eu că fac curat. Ei bine, şi aici la facultate cam la fel. Al meu birou a fost curat cam jumătate de zi, cînd, după 7 luni m-am hotărît să îl ordonez un pic. Dar, se pare, conform a doi indivizi care au scris o carte, că asta e de bine.
Credem ca organizarea si curatenia sunt lucruri bune care ne aduc castiguri, dar nu este mereu asa. Multi suntem imprastiati, insa la un nivel care da rezultate bune pentru noi. In majoritatea cazurilor daca am fi mai organizati si am face mai multa curatenie, am fi mai putin eficienti”, a explicat David Freedman, unul dintre autori intr-un interviu.
Deci, cei ca mine, staţi liniştiţi, e de bine.

Pe aceeaşi temă:
Biroul meu curat
De ce e mai bine în Bulgaria
Tabloul cu Becali

3 răspunsuri to “Dezordinea e bună (Din seria cu murdăria este bună)”

  1. krossfire Says:

    Orice haos are o odine interioara. Teoria haosului..sau o parte din ea 😉

  2. Marius A. Nicolescu Says:

    intr-adevar :))

  3. vally Says:

    toate buna si frumoase pana cand iti pierzi locul de munca din cauza asta. o companie care se respecta pune accent pe curatenie si ordine. sc. covrigul srl. normal ca nu are pretentii. depinde de standardul la care vrem sa lucram in viata.
    pe cine crezi ca seful va da afara la o restructurare, dintre doua persoane la fel de bune in meseria lor, dar care una este dezordonata?

Lasă un răspuns

