De-ale mele

M-am trezit azi devreme, am avut curs la 8.30. E frig tare in Blagoevgrad. Plec la Sofia in vreo douazeci de minute, intr-o vizita de placere. Mai am putin peste o luna pina plec in State. Pe de o parte abia astept sa ajung acolo, pe de alta parte mi-e frica de cit de mult o sa trebuiasca sa lucrez. Totusi, spre deosebire de altii, care stau in tara pe spezele parintilor, avand senzatia ca acestia ii vor sustine pina implinesc 45 de ani (ei, nu parintii), macar vara aceasta o sa fiu independent totalmente financiar.

4 Răspunsuri to “De-ale mele”

  1. X™ Says:

    De cat timp esti in Bulgaria ? Ai reusit sa inveti ceva bulgara ?

  2. mariusnicolescu Says:

    din august 2006, stiu putina bulgara, atat cat sa ma descurc.

  3. lory Says:

    heya!frumos c scrii u p aici! sper k la anul o sa fiu si eu prezenta p la u prin fac😉

  4. mariusnicolescu Says:

    pai, te asteptam🙂

Lasă un răspuns

