Nicolescu răspunde…

Mă întreba un ascultător (err, ehm, cititor) de ce zic eu de rău despre politica externă a SUA şi la vară mă duc să lucrez acolo ( atenţie – nu fac şcoala în SUA, încă :D) Pentru că, oricît de mult aş respecta şi preţui poporul american, consider că politica externă actuală suferă foarte tare. Dacă aş fi american, aş fi republican. Dar consider că preşedintele Bush a făcut de rîs acest partid, cu o politică de război ce bagă America în datorii inimaginabile şi o pierdere cruntă de imagine.
Acelaşi cititor dacă aş fi zis chestiile astea la interviul pentru viză. Ca să nu mai apară şi alţi intelighenţi, care au senzaţia că ştiu totul, vă anunţ că la interviul pentru viza de SUA nu eşti întrebat nimic cu privire la politca lor externă. Vor să ştie un singur lucru acolo, iar întrebările lor vor duce la asta: dacă vreau să mă întorc din SUA în ţara în care locuiesc. Dacă din interviu reiese că nu, nu voi primi viza. Ceea ce înseamnă că dacă eu mi-aş fi expus punctul de vedere cu privire la politica lor externă probabil mi-ar fi dat viza şi mai rapid. Capiş?

Pe aceeaşi temă:
Viza
Nu se scot vizele pentru SUA, stati calmi
Întrebări pentru viză

Lasă un răspuns

