Viziune

Am revenit de la Sofia, unde am văzut o expoziţie fabuloasă, am realizat poate incă o dată ce genii existau acum cîteva sute de ani, ce oameni cu ce viziuni existau atunci. Avem oameni cu viziune astăzi? Mă îndoiesc amarnic.

davinci.jpg

3 răspunsuri to “Viziune”

  1. krossfire Says:

    Viziunile difera si multi nu fac efortul de a exploata putinele nise imagistice ramase

  2. Leonardo DaVinci - poze de la expoziţie « N*I*C*O*L*E*S*C*U Says:

    […] N*I*C*O*L*E*S*C*U Stie ce scrie – by Marius Nicolescu « Viziune […]

  3. X™ Says:

    Am prins si eu un Da Vinci la Galeria Regale de la Londra

Lasă un răspuns

