Sfaturi

Fraţilor, nu mai creaţi bloguri cu numele lui, nu mai daţi linkuri spre el, nu mai scrieţi despre cît de bou şi dobitoc e, nu mai folosiţi numele lui în titluri, nu mai comentaţi pe blogul lui în speranţa că o să atrageţi trafic. Dacă vreţi să vă scoateţi blogul din anonimitate, faceţi-o singuri, adică scrieţi bine. Nu îl mai copiaţi, nu mai luaţi atitudini radicale, doar pentru că aţi văzut că aşa face el şi are trafic.

20 răspunsuri to “Sfaturi”

  1. Arhi Says:

    hihihihihihihi

  2. claudiu Says:

    Bun sfat…numai sa-l urmeze cineva 🙂

  3. MoniK Says:

    a, are trafic pentru atitudini radicale? 😀

  4. mariusnicolescu Says:

    da, normal, monik ca are trafic pentru atitudini radicale, cum are si gigi becali si vadim electorat, ca prinde la public. scandalul vinde (sau dupa caz, face trafic)

  5. MoniK Says:

    si cui ii pasa de asta? 😀 s-a plans vreodata Catavencu de concurenta pe care i-o face Libertatea?
    noi suntem: mai cool, mai destepti, mai cititi, mai sensibili, noi locului ramanem, unii vin si pleaca. si avem cetitori la fel ca noi 😉

  6. mariusnicolescu Says:

    pai asta zic, hai sa nu-l mai pomenim, citam, injuram etc. ignoramus totalus

  7. vrei trafic pe blog? at Cristian Ciofu - personal blog Says:

    […] blog, tocmai pt ca nu vreau sa creez nimanui in mod special trafic. o sa dau un singur link, catre un mesaj scris de Nicolescu pentru ca zice bine ceea ce zice despre acest […]

  8. Cristi Says:

    Dupa cum ai observat atat eu cat si Razvan am inventat un nou personaj sozo zis si z-zero-s-zero … iar atunci cand cineva iti zice ca ai ceva probleme undeva la zona cenusie, nu cred ca o poti considera reclama (cel putin nu e pozitiva) … poate ii aduc 1-2 vizitatori, dar voi intra pe blog-ul lui si vor zice “vaaaiiiii, baiatu asta chiar are probleme psihice”

    … cred ca melodia pe care i-am dedicat-o pe blogul meu i se potriveste de minune acestui z-zero-s-zero !

  9. Marius A. Nicolescu Says:

    Ceea ce vad ca voi nu intelegeti este ca baiatul asta va trage teapa in mod reptat. Crede-ma ca ii faceti foarte multa reclama, incredibil de multa, chiar daca negativa, orice fel de reclama e reclama. Perfect de acrod cu ce scrieti voi pe acolo, e tembel, dobitoc, ipocrit, imbecil, dar sint convins ca daca ar fi ignorat ar disparea de la sine. Zoso este un „brand” creat de catre prosti ca mine (ca am scris si eu in repetate randuri despre domnia sa). Nici nu va imaginati cat trafic i-am facut. Si de ce? Ca sa demostrez ca e prost? Se stie deja. Nu repetati greselile altora

  10. zoso Says:

    tu, trafic mie? putzulica, tu ai 100 unici pe zi in zilele bune…

  11. mariusnicolescu Says:

    Chiar vrei sa vezi statisticile? Am mult mai mult de 100… Dar, sincer, nu e treaba ta cati vizitatori am.

  12. zoso Says:

    sunt convins. 101, nu? 🙂

  13. mariusnicolescu Says:

    da, mai esmeralda, 101… https://mariusnicolescu.wordpress.com/2007/03/20/concluzia-zilei-3/

  14. bogdan Says:

    da de ce toate astea?

  15. mariusnicolescu Says:

    pentru ca nu merita…

  16. ChinaWhite Says:

    De obicei nu citesc nici un blog, dar azi s-a nimerit sa ajung din link in link si aici… Sincer nu am auzit niciodata despre acest personaj „zoso”, dar intr-un fel e mai bine, acum am inteles intr-adevar ca prostia nu are limite… Am vazut cateva din commenturile lui pe mai multe bloguri… inteligent baiat… Esti cul zoso! Parerea mea, lasa-te de comentat atotcunoscatorule si mai iesi in lume, mai bine incearca sa scapi de feciorie ca ai sa mori flacau in stilul asta…

  17. jumanji Says:

    zozo se lauda cu sarcasmul si ironia, care : „Sarcasm is proverbially said to be the lowest form of wit. It is often associated with the use of irony.”
    „*Wit is a form of intellectual humour. A wit (person) is someone skilled in making witty remarks” – concluzie, foloseste o forma josnica de …umor si nu cred ca doar de umor!
    everybody is a f*****g blogger these days!!!:)

  18. Henrich Says:

    Am dat de tine pe blogul un jurnalist wannabe. Stii ce am gasit acolo? O adunatura de hateri si anti-zoso precum si anti-visurat. Cu tine nu am nimic si sunt perfect de acord cu cele scrise in articol. Dar stii ceva? Sunt ferm convins ca la fel ar dori sa fie si cel vizat in articolul tau. Succese deosebite in continuare 🙂

  19. Ionuţ Says:

    Sincer să fiu singurul lucru care l-am observat la cei care scriu despre Zoso este faptul că ei îl promovează intens 😀
    Sunt de părere că publicitatea negativă atrage mai mulţi oameni să vadă despre cine este vorba şi respectivul om, câştiga atenţia tuturor.
    Numai bine!

  20. marius nicolescu Says:

    Exact! Iar eu sunt de parere ca imi place sa sug pula! Tocmai de asta mi-am facut blog! Ca sa ma bag in viata altora si sa atrag trafic pe blogul meu! Ceea ce ziceam eu in postul asta cum ca nu e bine sa faci, e fix ce faceam eu in situatia cu Mircea Badea, cand am incercat sa-l folosesc pentru a ma baga si pe mine lumea in seama! Aparent balta are peste iar prostii sunt destui, prin urmare, iata-va, comentand sarguincios, verficand blogul meu periodic, luandu-va doza de muie pe care v-o administrez cu atat drag! Dar singura modalitate de a impaca si capra si varza in ecuatia asta ar fi daca mi-ati permite sa iau si eu muie de la voi! Ar fi grozav!

Lasă un răspuns

