Ce e cu asezarea mea in pagina? Help!

Poate sa imi zica cineva daca e ceva aiurea la asezarea in pagina de la blogu asta? Nu de alta, dar mi-a semnalat cineva pe mail ca e aiurea, si eu nu vad nimic in neregula. L-am testat pe Firefox 2 si IE 7 si totul pare in regula. Persoana respectiva imi spunea ca pozele strica toate asezarea, de mi se muta sidebarul jos, sub text. Help!

Un răspuns to “Ce e cu asezarea mea in pagina? Help!”

  1. Andrei Militaru Says:

    ciudata faza…eu vad la mine lucrul asta. folosesc opera de obicei si totul e bine, dar cand intru in internet explorer…se schimba radical situatia….arata cu totul schimbat blogul ( ca si cum si-ar fi batut cineva joc de el)

Lasă un răspuns

