Interviul mult aşteptat

A venit momentul mult aşteptat. Joia asta mă voi prezenta la Ambasada SUA din Sofia ca să mi se ia interviul pentru viza de State. Nu prea am eu emoţii, deşi cunosc cîteva cazuri de colegi din facultate care nu au primit-o din varii motive. Oricum, mi-era dor de Sofia, deşi data trecută cînd am fost am spart o sumă considerabilă de bani. De data aceasta mă duc fără bani, ca să nu mai am ce cheltui. Adică fără bani în exces, că nu m-oi duce cu buzunarul gol.
În altă ordine de idei, nu ştiu de ce naiba stau şi scriu pe blog în loc să mă apuc să învăţ, mai ales avînd în vedere că mîine dimineaţa la 8 şi jumate am curs. Văleu!

Pe aceeaşi temă:
Întrebări pentru viză
Şi o luăm de la capăt…
O zi incredibilă…

Lasă un răspuns

