Înapoi în Blago

După un drum de aproape 20 de ore am ajuns înapoi în Blagoevgrad. Am dormit la cuşetă, aşa că nua fost atît de obositor precum aţi crede. Săptămîna trecută în Romînia a fost una deosebită din toate punctele de vedere, culminînd cu o super seară în clubul Phoenix din Constanta unde am interpretat, alături de o foarte bună prietenă o melodie, iar publicul se pare că a gustat prestaţia noastră. Mîine pun şi videoclipul aici, e deja pe Youtube, dar se aude destul de prost din cauza gălăgiei infernale din Phoenix.
All in all, m-am întălnit cu majoritatea lumii care conta, m-am simţit bine şi mă pregătesc pentru două luni full de stat în Bulgaria. Pe 4 mai terminăm anul universitar, undeva pe 7 plec în Statele Unite.

Pe aceeaşi temă:
Going home
Şi o luăm de la capăt…
Inapoi

Lasă un răspuns

