Biroul meu curat

Am făcut într-un final curăţenie pe biroul de la facultate. Pînă acuma îmi era frică să pun o fotografie cu acesta, că nu s-ar fi înţeles nimic din talmeş-balmeşul de acolo. S-a schimbat, touşi situaţia iar rezultatul este următorul:

birou.jpg

Pe aceeaşi temă:
Insemnarea anului
Uimitor…
Cine sînt bloggeri naţiunii?

2 Răspunsuri to “Biroul meu curat”

  1. De ce e mai bine în Bulgaria « N*I*C*O*L*E*S*C*U Says:

    […] aceeaşi temă: Biroul meu curat Ce se mai petrece prin AUBG? Discuţii cu CEO-ul de la Heineken Bulgaria […]

  2. Dezordinea e bună (Din seria cu murdăria este bună) « N*I*C*O*L*E*S*C*U Says:

    […] aceeaşi temă: Biroul meu curat De ce e mai bine în Bulgaria Tabloul cu […]

Lasă un răspuns

