Cine sînt bloggeri naţiunii?

Livero s-a apucat de prezentat bloggeri. Cu poza şi cu un pic de conţinut despre fiecare. Pe majoritatea îi ştiam, despre alţii am aflat şi am dat click. Foarte tare, frate. A zis şi de mine acilea şi a pus şi poză. Muha.
I-aş sugera lui Livero să încerce să contacteze bloggeri pe care îi prezintă şi să pună vreo 2-3-10 întrebări mai amzante sau mai serioase, după caz. Ar fi mai nice. Părerea mea.

Pe aceeaşi temă:
Copilăria din blogosferă
16803
Blogării nu sînt jurnalişti, nu vor fi vreodată. Nu ăştia din Romînia

5 Răspunsuri to “Cine sînt bloggeri naţiunii?”

  1. Livero Says:

    I am prezentat pe cei care imi plac ( citesc ) Si prefer sa nu ma bag in seama cu unii dintre ei pt a nu fi dezamagit😀 Sunt egoist😛

  2. mariusnicolescu Says:

    am inteles. ziceam si eu asa…

  3. Livero Says:

    🙂 Vezi ca ai ramas dator cu date despre taxele de la Univ Americana😀 Eu nu am uitat😛

  4. mariusnicolescu Says:

    vine materialul in doua yile maxim. uitasem de el😀

  5. Biroul meu curat « N*I*C*O*L*E*S*C*U Says:

    […] Pe aceeaşi temă: Insemnarea anului Uimitor… Cine sînt bloggeri naţiunii? […]

Lasă un răspuns

