Bîrfe noi despre Marylin Manson

Din seria cu care v-aţi obşnuit deja, şi anume „Logica lu’ peşte” iată alţi termeni amuzanţi sau deosebit de seriioşi prin intermediul cărora s-a putut găsi al meu fantastic blog. :))

1. cineva care sa faca tema in locul tau – eu nici nu mă gîndesc, am făcut destule la viaţa mea iar acuma, în loc să citesc o ditai cartea despre un rege englez al cărui nume nu îl reţin, stau şi scriu chestii de-astea pe blog
2. poze tampite – poze cu mine nu mai am, deci, din păcate, nu avem…
3. barfe noi despre marilyn manson – stă cineva să caute aşa ceva? sînt convins că nu prea e multe de zis…😛
4. rimeaza alb – ce-o fi vrut să zică, el ştie
5. pula mea semn punctuatie – a făcut furo(u)ri filmuleţul ăsta… e pe-aici pe undeva, căutaţi bine…

Pe aceeaşi temă:
Burchina Faso
Academia de prosti!
Etimoliga cuvântului pulă…

Un răspuns to “Bîrfe noi despre Marylin Manson”

  1. robert Says:

    ce kkt…esti..

Lasă un răspuns

