Una bună şi-una proastă…

Am două veşti. Una bună şi una mai puţin bună. Veşnica întrebare. Pe care o pun prima? Păi, dacă e să o luăm logic, atunci zic vestea bună prima. De ce, pentru că veştile proaste vînd, şi aici lumea trebuie să citească întreg materialul şi apoi să se uite şi la linkuri mai departe, astfel încît să navigheze cît mai mult şi să zică şi la prieteni, rude etc. Hai că am dat-o pe pustii.
Deci. Veste bună. S-a întors cetin de vreo cîteva zile în blogosferă. Era supărat pe toată lumea (pe bună dreptate) dar se pare că a revenit la sentimente mai bune. Am rîs (cam mult, ce-i drept) la o poză pusă de el pe blog, care înfăţişa un viitor deosebit de sumbru al ţării în care trăim. Oricum, bine ai revenit, Cetin!!!
Aşa, acuma, vestea proastă este următoarea: „am o lipsa totala de chef in a posta pe blog. De fapt, cred ca asta s-a vazut destul de bine in ultimele doua-trei saptamini. Nu vrea sa scrie nimeni in locul meu? PS: Dau proiect in ingrijirea cui crede de cuviinta ca se poate ocupa de el, ca eu chiar n-am nici cea mai mica ramasita de timp pentru a ma ocupa de el.” scrie Alex Mihăileanu pe subiectivul său blog. Ăsta era un site cu care mă obişnuisem, îl citeam des (nu folosesc feedreaderuri, intru direct pe paginile ce mă interesează) şi îmi pare rău să văd acuma că autorul nu mai are timp de el. Dar, cine ştie, poate se răzgîndeşte pe parcurs.

Pe aceeaşi temă:
Pentru dobitoci citire…
Hai sa ne dăm cu părerea…
Mai frustrat ca Zoso

Lasă un răspuns

