Telefoane

Mi-am achiziţionat un telefon foarte drăgutz, la un preţ destul de OK. Ceea ce nu pot eu înţelege este de ce dacă îţi iei un telefon de la Orange sau Vodafone te obligă să îl foloseşti în reţeaua lor? Adică, dacă tot le plătesc abonamentul şi dau banii pe telefon, eu nu am voie să iau telefonul ăsta la Bulgaria să îl folosesc pe reţeaua lor (că n-au Orange, au doar Vodafone, Cosmote (Globul) sau Vivatel). Deci eu ce fac?
Bineînţeles, îl decodez şi pe urmă pierd şi garanţia. Muuue!

Pe aceeaşi temă:
Vodafone şi Youtube intră în parteneriat
Dacia – tot mai sus
Siemens antrenat intr-un scandal de 420 de milioane de euro
3G-ul RDS’ului
Mircea Badea si ciocanu…

3 Răspunsuri to “Telefoane”

  1. t Says:

    telefoanele codate costa mai putin, nu inteleg care-i vaitatura de fapt. vrei unul necodat, il platesti la pret intreg, si gata.

  2. mariusnicolescu Says:

    basically, ele de fapt costa la fel, pentru ca, pentru a-mi lua un telefon de asta platesc mai putin pe aparatul proporiu zis dar dau banii doi ani de zile pe abonamentul de la orange. adica platesc cam tot pe acolo. ma gandesc ca macar din respect pentru clientul care poate pleaca in alta tara doua luni si ii trebuie alta cartela ca sa nu moara in datorii cu roamingul macar sa iti ofere optiunea de a decoda telefonul fara a pierde garantia, chiar si contra cost.

  3. Noua reclamă la Nokia N70 « Reverberatii - Negru pe Alb Says:

    […] aceeaşi temă: Telefoane Siemens antrenat intr-un scandal de 420 de milioane de euro 3G-ul […]

Lasă un răspuns

