Din balcon…

Că tot am ajuns acasă, între două băute şi ţîşpe ieşiti cu prietenii prin oraş am zis să fac şi eu o poză la un peisaj cu care, pînă la un moment dat mă obişnuisem al naibii de tare. Deci, cam aşa arată oraşul Constanţa de la balconul locuinţei mele. robalcon.jpg

3 Răspunsuri to “Din balcon…”

  1. Arhi Says:

    Dude, tu stai pe Lapusneanu:)

  2. mariusnicolescu Says:

    dap, lapusneanu… minunat bulevard, noroc ca nu mai trec tramvaiele pe acolo, ca ma disperau….

  3. A-ţi făcut ceia ce trebuia « Reverberatii - Negru pe Alb Says:

    […] aceeaşi temă: Din balcon… Naşul Excese de […]

Lasă un răspuns

