Pentru dobitoci citire…

Aş fi preferat ca Zoso să nu mă citeze pe al său măreţ blog, nu de alta, dar au intrat de atunci pînă acum toate dejecţiile umane posibile aici. Adică mi s-a confirmat teoria cu numărul de viztatori. Cu cît sînt mai mulţi, cu atît sînt mai dobitoci. Mulţi au senzaţia că m-au ghicit, dom’le, sînt un retardat de 15 ani, care nu are ce face şi se ia de măreţul…
Nu am prea multe de comentat, ce să zic, aştept să plece toată hoarda de imbecili de pe site, să rămîn cu ai mei, puţini şi buni. Cît despre RoBlogFest, dragii mei, vă anunţ că nu m-am autonominalizat, niciodată nu am scris vreo însemnare unde să rog pe cineva să mă voteze. Dobitocul face diverse prezumţii, iar proştii îl ascultă. Nu am simţit vreodată nevoia să fiu nominalizat la RBF, darămite să cîştig la vreo categorie, să îi fur pînea lui Zosolino. Cei care au această senzaţie sunt foarte imbecili şi au citit doar părerea lui Zoso în această cauză.
Cît despre folosirea diacriticilor, e treaba mea cum scriu. Vă anunţ că forma corectă este că î din i, nu cea acceptată de gramatica aceademiei, ci cea corectă din punct de vedere al evoluţiei limbii romîne din latină. Sînt e corect, nu sunt, iar î din a este pur şi simplu o abjecţie fără vreo contextualizare factuală.
Aşa că, dacă aveţi de comentat, comentaţi fraţilor, dar să nu aveţi senzaţia că o să mă implic în dejecţiile voastre. Pupaţi-l unde vreţi voi pe Zoso, şi lăsaţi-l să vă călăuzească spre iluminarea blogosferei.
Îmi pare rău pentru Cetin, care a plecat din cauza unor imbecili precum Zoso şi cei care comentează în favoarea sa. Aşa vreţi voi să fie blogosferă, păi aşa o să fie. Sper că sînteţi mîndrii.

17 Răspunsuri to “Pentru dobitoci citire…”

  1. Eros Says:

    Cum se cheama un om pentru care cine nu e de acord cu el e in mod necesar imbecil? Ce spune asta despre nivelul lui de inteligenta?

    [despre diacriticele tale, mai citeste un pic, mai intreaba, si o sa vezi ca fiecare versiune a avut la baza un context bine determinat. In perioada cand limba scrisa a inceput sa devina un pic mai accesibila maselor, a existat o elita culturala care a impus niste standarde de scriere modelate in asa fel incat sa creeze o legatura cat mai puternica cu limba latina (in latina se zice SUNT, de pilda). Era ceva un pic fortat, e drept, dar asa au decis elitele atunci. Nu exista nimeni altcineva care s-o faca. Comunistii au incercat sa impuna alte standarde – cele pe care le cunosti si le preferi. Dupa revolutie se incearca revenirea la standardele traditionale. Ca unora place treaba asta mai mult sau mai putin, e cat se poate de adevarat. Ca ele o sa se impuna sau nu – masele si timpul o vor decide. De ce m-am hazardat sa-ti tin aceasta mica prelegere: in speranta ca se mai poate recupera ceva din tine, chiar daca nu dai semne in directia asta.]

  2. Maddy Says:

    Sper că sînteţi mîndrii.

    te anunt ca se scrie cu un „i”.

  3. adrianp Says:

    noi sa fim mandri.. esti cam dramatic. daca vrei sa schimbi o parere sau sa areti ca asa nu e bine, sa stii ca nu reusesti.

  4. avi Says:

    tu in afara de injuraturi si obscenitati nu ai reusit sa expui nici o idee concreta. esti vai steaua ta, cam frustrat pentru comunitatea asta.

  5. Eros Says:

    Avi, hai sa nu picam in pacatele omului.

  6. zetu Says:

    Si tu, un geniu neinteles, n-ai altceva mai bun de facut decat sa-ti dau cu parerea despre un concurs de rahat, si sa bagi in seama niste idioti ca zoso si cititorii lui?

    Posturile tale denota frustrare.

  7. mariusnicolescu Says:

    păcat că ultimul val de dejcţii umane care au intrat pe blogul ăsta odată cu promovarea-mi de către zoso nu a citit şi restul blogului. Aşa că, ciocu mic la comentarii.

  8. Maddy Says:

    sincer nu stiu cine e mai mult „dejectie umana”. tu, marius nicolaescu, ce injuri si batjocoresti pe cine apuci, sau o mana de oameni care au ajuns sa`ti cunoasca blogul dupa ce i`a dat link Zoso si care nici unul nu a scris nimic deplasat sau nepoliticos.

  9. adrianp Says:

    „dejectie”.. pacat de CV, incep sa cred ca nu e al tau

  10. Arhi Says:

    stai bre, ca m-am intors:)))

  11. Freak Says:

    Dragule, e un paradox ca dai lectii de gramatica si nu cunosti forma de plural a substantivului „diacritic”. Te anunt ca se scrie corect „diacritice”, nu diacritici.
    Nu esti nici macar la nivelul unui semidoct!

  12. anca Says:

    Da, de la zoso am ajuns cautand pe google roblogfest si prin metropoptam (http://metropotam.ro/La-zi/2007/02/art0661445615-Predictii-pentru-Roblogfest-ul-de-maine/) . Si pentru ca post-urile pe care le-am citit eu (adica cel pe care l-a citat zoso) si cel de fata (in care ma mai si numesti „dejectie” asa, la gramada, cu toata gloata, desi eu nu sunt „the fan”-zoso-care-a-ajuns-la-tine-din-greseala ) nu m-au incantat in mod deosebit (si asta doar pentru ca vreau sa ma exprim delicat), nici nu o sa ma obosesc sa mai citesc si restul blogului tau, poate o fi bun de ceva (asa deduc din comentarii, ca in general asta e un blog de oameni culti) si sa mai revin. Termin comment-ul, un ctrl+f4 si cand o sa mai vad link la tine in blogosphera noastra o sa mi te amintesc mereu ca „ala care m-a facut dejectie”.
    Toate bune!

  13. Adi Says:

    cred ca toata povestea asta devine o telenovela ciudata. e mai „bun” niculescu? e mai „bun” zoso? din moment ce fiecare are publicu’ lui, naratiunea curge spre un final.. fara final. nimeni nu castiga, ambii pierd la capitolul Imagine, iar unii or sa se retraga din blogosfera romaneasca, SCARBITI si SATUI.
    Gata, s-a stins flame-ul intrebarii „De ce uram barbatii”, da’ noi suntem (r)romani, asa ca gasim imediat alt motiv sa ne tragem de par. penibil! daca asta e blogosfera noastra, ne-o meritam.
    :(parerea mea)

  14. RottenKid Says:

    Singura chestie care o faci in posturile de genu este sa arunci cu chesti urat mirositare in lume , nu ii iau apararea lui Zoso pentru ca nu am de ce , nu sunt vr-un fan sau un blogger care alearga spre blogroll-ul lui . Iti spun pur si simplu parerea mea ca cititor al catorva articole de ale tale … Nu te obosi sa-mi raspunzi pentru ca nu cred ca ajung a-2-a oara aici :p .

  15. Christ Saddler Says:

    stau si ma gandesc acum cine e mai frustrat…cel care spune ceva fara scrupule sau cel care se ataca de un text de genul asta ce nu il priveste tocmai direct? mi se pare mie sau lumea uita de dreptul la libera exprimare, indiferent cum e ea? pt ca oricum ai expune o parere, tot iese vreun ofticat cu gandire precum privirea de cal de caruta sa sara cu texte pompoase si sa atace. „cam frustrat pentru..” pentru ce? exista o regula?
    grupul celor-care-o-zic-verde-n-fatza saluta cu dezinteres grupul-celor-sunt-blocati-pe-ideile-lor-fixe-si-nu-accepta-ceva-aparent-impotriva.

    sincer nu am citit decat articolul asta din blog, poate mai tarziu pe restul, dar nu as purta pica cuiva pentru un text ca asta. port pica doar celor care nu stiu sa vada fatza nostima a unui text. si tarfelor care nu inghit, dar care se lauda cu bloguri inextricabile😀

    (C)parerea mea 2007

  16. Shadow Says:

    Mdah. Sigur.. i-ati sarit omului in cap repede. Pana la urma cine este el, sa se ia de marele blogger-god? Nu? Plus ca.. ma uit la post-urile voastre in care ii criticati exprimarea, dar nu ati observat ca majoritatea aveti mai multe greseli ca el. C`est roumain!

  17. Una bună şi-una proastă… « Reverberatii - Negru pe Alb Says:

    […] aceeaşi temă: Pentru dobitoci citire… Hai sa ne dăm cu părerea… Mai frustrat ca […]

Lasă un răspuns

