Parfumul lui Suskind

Parfumul lui Suskind a fost prima carte serioasă pe care am citit-o vreodată. Avam vreo 11 ani iar romanul a fost unul care mi-a lăsat urme adînci în subconştient. Am fost fascinat de ideile emise de Suskind, de personajele sale, de tot ce se întîmpla în jurul personajului principal. Parfumul lui Suskind este o carte care îţi rămîne în cap multă vreme.
A trecut vremea şi acum vreo lună, aşteptînd să înceapă un film în Cinemax-ul din Blagoevgrad am văzut un trailer la un film numit Perfume – The Story of a Murderer. Să fie oare ce credeam eu? Da, era. Parfume este unul dintre cele mai bine-realizate filme după o carte, atmosfera este păstrată la perfecţie, personajele sunt conturate perfect, sentimentele aproape că sunt păstrate ca în carte.
Merită văzut cu mintea deschisă. Pentru că altfel poate părea doar un alt thriller.

Pe aceeaşi temă:
Merita vazut – STAY (RAMAI CU NOI)
La Oscar in 1998
Plangere respinsa – Borat castiga… mereu…

2 Răspunsuri to “Parfumul lui Suskind”

  1. An Inconvenient Truth (2006) « N*I*C*O*L*E*S*C*U Says:

    […] aceeaşi temă: Parfumul lui Suskind Merita vazut – STAY (RAMAI CU NOI) Hollywood îmbrăţişează […]

  2. niki Says:

    da e o carte facinanta…intri intr o lume de basm…dar filmul nu e atat de bine realizat precum spui. bine nu vrea sa par rea dar asta e parerea mea. sunt unele faze pe care regizorul le a omis. pe foarte multi cunoscuti cand i am intrebat de cartea „Parfumul” mi s a dat ca raspuns: a da ma vazut filmul. nu cred ca intelegi ceva din film daca nu citesti cartea. filmul trece dar cartea dupa cum spuneai si tu ramane multa vreme in minte.

Lasă un răspuns

