Going home

În mai puţin de o oră plec spre România. Avem şi noi o mică, dar binemeritată vacanţă. Îmi pare foarte rău de ce a ajuns să se discute pe blogul ăsta astăzi – totuşi am făcut şi eu o mică contorizare de dobitoci, sînt mai mulţi decît aş fi crezut. Cît despre cei care mă tot laudă că am numai un neuron, îi las în pace, pentru că nu vreau să suprasolicit minţile şi aşa supraocupate ale oamenilor care au intrat azi pe blog.
A, da, şi încă o chestie. Am început să citesc „The selected stories of Patricia Highsmith”. Am descoperit încă o scriitoare fantastic de bună cu o scriitură mai mult decît originală. Cînd aţi citit ultima oară o carte serioasă, stimabililor comentatori? Punem pariu că ştiu eu?

9 Răspunsuri to “Going home”

  1. kiwifreesky Says:

    rau mai esti.
    nu le mai da atata atentie celor care ………(stii tu mai bine)

  2. blomqvis Says:

    Ar trebui intradevar sa luam o binemeritata
    vacnţă
    dupa doza mare de imbeciliate care a accesat acest blog in aceste ultime ore. La o simpla

    controtizare

    a greselilor de ortografie imi dau seama ca acest blog este scris cu emotie, prea mare uneori pentru a astepta ca materialele sa respecte aceasta deontologie a scriitorului de blog care se fereste sa publice materiale „ce nu sunt editate şi de cele mai dese ori ajung să fie publicate direct după ce au fost scrise, fără a fi trecute prin filtrul gîndirii de vreo 2 ori şi fără a fi coroborate”.
    Ma numar printre acei dobitoci care au accesat acest site; da! sunt unul dintre acei
    „viztatori”care nu a mai accesat vreodata blogul acesta. Si, chiar ca dobitocul, nu pot sa imi infranez fluxul
    „diacriticilor” si sa trec peste acele reguli ale aceademiei
    peste care uneori prea
    mîndrii
    trecem si unii si altii.Sper ca acest comentariu nu va fi luat ca un semn de
    intelgientă
    din partea unui dobitoc, dimpotriva!… Sper sa treci peste
    epsiodul
    ce e drept,
    bine-realizat
    in care cineva a luat act de acest frumos blog in care aflam ca se mai citesc carti pe lumea asta. Da, in lumea unora, plina de dobitoci cu nasu-n bloguri, o carte e mai greu de gasit acum!
    Scri bine, tin-eo tota sa!

  3. adrianp Says:

    hai, uimeste-ma si spune-mi cand am citit ultima carte buna

  4. Livero Says:

    AdrianP; get a life ; go home😀 @ zoso.ro

  5. adrianp Says:

    inca unu ce da sfaturi si nu se uita in ograda lui.

    eu n-am nimic cu omu`, daca nu as fi dat peste o anumita insemnare din blogul lui poate chiar mi-ar fi placut, dar sa fiu facut „dejectie” pentru ca el s-a enervat nu mi se pare normal. da, are dreptate cu multe din ce a spus, dar asta nu-i scuza comportamentul.

  6. Andrei Says:

    Sunt sigur ca ai mai mult de un neuron.

    Insa un om ce citeste carti nu e obligatoriu un om destept🙂

  7. Livero Says:

    adrianp ; fiecare se mai enerveaza si vorbeste ………😀 liber😛

  8. Christ Saddler Says:

    ultima carte citita de mine a fost cartea….
    de vizita a noului meu sef😀

    dar de cand inteligenta se masoara in numarul de carti citite?

  9. Înapoi în Blago « Reverberatii - Negru pe Alb Says:

    […] aceeaşi temă: Going home Şi o luăm de la capăt… […]

Lasă un răspuns

