Mesaj surpriză

Am primit un comentariu astăzi la insemnarea despre cartea Tatianei Niculescu Bran, Spovedanie la Tanacu, care m-a miscat putin. Cel care a trimis-o a precizat ca este unul dintre copii de la caminul la care a stat si Irina Cornici. Poate este o gluma, desi ma indoiesc. O sa incerc sa comunic cu baiatul si poate o sa revin cu mai multe despre asta.

„Hy Tatiana,
am vazut in Iternet ca ati scris o carte despre Irina Cornici si despre Barlad- Casa de cpii. Acolo am crescut si eu si o cunosc pe Irina si toate persoanele despre care ati scris. M-am bucurat sa aud ca cineva a reusit sa scoata adevarul la iveala. Pt. noi ,copiii ocrotiti-”caministii”, a fost foarte greu sa aratam lumii intregi cum am fost tratati. Au fost si oameni cu suflet in Casa de copii.”

Pe aceeaşi temă:
Spovedanie la Tanacu – Tatiana Niculescu Bran
Generatia Expirata
Calu’ lovit de avion…

Un răspuns to “Mesaj surpriză”

  1. N*I*C*O*L*E*S*C*U Says:

    […] aceeaşi temă: Calu’ lovit de avion… Mesaj surpriză Săptămîna Internaţională la […]

Lasă un răspuns

