Pentru cei care au senzaţia că eu o duc rău…

Am avut nişte zile crunt de pline de luni pînă astăzi, motiv pentru care nu am mai updatat blogul de vreo 48 de ore. Asta pentru că am mult de învăţat, scriu destul de consistent pentru ziarul la care lucrez. Legat de asta, mîine îi voi lua interviu ambasadorului Statelor Unite ale Americii în Bulgaria. Aceasta va fi de departe cea mai mare realizare a mea în domeniul jurnalistic şi cred că e cazul să mă mîndresc cu aşa ceva.
Nu de alta, dar altfel uit ce potenţial am.🙂 Alţii se mîndresc că au fost luaţi în seamă de două agenţii de presă (din România :)))))))))))))))))))))) despre o ştire cu hackuirea siteului guvernului. Eu mîine o să vorbesc cu un nene care ştie mai mult despre politica externă a S.U.A în zona Est Europeană şi fosta Uniune Sovietică decît G.W.Bush însuşi.
Pentru toţi acei ciumpalaci care făceau mişto de mine că am ajuns la Universitatea Americană din Bulgaria, pentru cel care mă anunţa că o să îmi iau un major în gogonele, aştept să văd cînd o să puteţi şi domniile voastre să aveţi ocazii de aste – şi nu neaparat să le aveţi, ci să vi le creaţi prin muncă.

Pe aceeaşi temă:
Discuţii cu CEO-ul de la Heineken Bulgaria
Săptămîna Internaţională la AUBG
Şi o luăm de la capăt…

4 Răspunsuri to “Pentru cei care au senzaţia că eu o duc rău…”

  1. mafi^hotz Says:

    Felicitari pentru realizare.

    Siinca ceva … FELICITARI si pentru PageRak-ul care ai reusit sa il ai la blog si adica 6 ! E ceva🙂

  2. mariusnicolescu Says:

    mersi, de unde aflu eu page rankul asta?

  3. mafi^hotz Says:

    poi instaleaza-ti Google Toolbar care iti arata atomat PR la fiecare pagina in parte sau poti folosi un site anume care iti arata PR-ul ca http://www.mypagerank.net/service_pagerankbutton_index sau http://www.prchecker.info/check_page_rank.php

    Bafta.

  4. mafi^hotz Says:

    Verifica comentariile de la moderat ca nu mi-o acceptat un comment. acolo ai detaliile !

Lasă un răspuns

