Şi o luăm de la capăt…

Am avut o săptămîna incredibil de plină săptămîna trecută, la fel va fi probabil şi aceasta, trebuia să ajung pînă în Romînia, nu mă mai duc, totuşi abia aştept să ajung în Constanţa în martie. Mi-e pur şi simplu scîrbă de Bucureşti, dintr-o serie mai lungă de motive, de aceea o să încerc să evit pe cît posibil acel „minunat” oraş.
În minunatul orăşel în care trăiesc este deosebit de cald în ultimele zile, parcă e primăvară. Zilele astea îmi scot ultimele acte necesare pentru viza de SUA. Patru luni minunate mă aşteaptă la vară, şi număr zilele pînă cînd o să ajung acolo.

Pe aceeaşi temă:
Săptămîna Internaţională la AUBG
Discuţii cu CEO-ul de la Heineken Bulgaria
Polonia… here I come

Un răspuns to “Şi o luăm de la capăt…”

  1. Întrebări pentru viză « Reverberatii - Negru pe Alb Says:

    […] aceeaşi temă: Şi o luăm de la capăt… Reverberaţii (3) SUA ne are la […]

Lasă un răspuns

