Dosarele X

vlcsnap-266293.png
Fac cură de seriale bune zilele astea. Am făcut rost de toate sezoanele din Dosarele X. Ţin minte, cînd eram mic că mă uitam în fiecare vineri pe PRO TV (pe vremea cînd era un post TV de calitate) la serialul ăsta. nu mai ştiu cîţi ani aveam 9, 10, ceva de genul ăsta şi deşi unele scene mă speriau rău de tot, continuam să urmăresc serialul cu conştiinciozitate.
Alt serial mişto e Two and a Half Men, deşi nu se poate compara cu Seinfeld sau Friends, are unele episoade absolut hilare. Aştept să apară episoade noi din Lost, dar am senzaţia uneori că încep ăştia să lălăie prea tare serialul ăsta.
Mă obsedează în continuare Gillian Anderson (Dana Scully). Nu ştiu de ce, are un ceva femeia aia. Nu îmi dau seama încă ce…

Pe aceeaşi temă:
SUA ne are la dosar
La TV comanda!
Plangi, Tudor, plangi

3 răspunsuri to “Dosarele X”

  1. tuvia Says:

    cand eram mica aveam adevarate cosmaruri dupa vizionari de X Files..si tzin minte ca dup-aia bagau Twilight Zone, daca mai rezistam 🙂 mai stiu oameni care au „ceva” simtzamante pt. doamna Scully…

  2. mariusnicolescu Says:

    Da, mai era Twlight Zone, si pe urma undeva dupa miezul noptii La limita imposibilului; ala era k lumea dar nu mai tin minte mare lucru despre ce era vorba

  3. Arhi Says:

    Iti zic eu ce are scully. Nu ii vezi formele si nu stii la ce sa te astepti, de aia te fascineaza:)
    Orium, acum e baba, gata. Treci si tu ca tot omul la Anna Lesko:))

Lasă un răspuns

