Basescu prosteste intelectuali

Deci, intelectualii din Romania e un pic cam prosti… Dupa ce l-au aclamat in campania electorala, apoi s-a dezis de el intre timp, acuma iarasi il sustin pe Basescu. DOm’le, omul asta face ce face, si cat de analfabet e, tot atrage intelectualii dupa sine. Citat de pe Realitatea.net: „Intelectualii din România se solidarizează cu preşedintele Traian Băsescu. Un grup de 50 de intelectuali, printre care Gabriel Liiceanu, Horia Roman Patapievici, Victor Rebengiuc, Mircea Cărtărescu şi Dan C. Mihăilescu susţin într-o scrisoare-apel că actuala criză politică a fost generată de teama faţă de trei iniţiative majore ale şefului statului, printre care lupta împotriva corupţiei.”
Este hilar si trist in acelasi timp cat de usor pot fi manipulati pana si cei mai inteligenti oameni din tara asta. Ca bine zice Ion Cristoiu in editorialul de azi din Jurnalul National: „Traian Basescu stie ca Poporul roman e indiferent, in bezna lipsei de educatie civica, la ceea ce alte popoare ar fi extrem de atente: incalcarea statului de drept.
Acest Popor se va pronunta la Referendum. Traian Basescu se pregateste deja sa obtina aplauzele Poporului la Referendum.
Ale unui Popor care n-are nici o legatura cu democratia
.”
Daca are cineva impresia ca Traian Basescu a relansat scandalul cu marile dosare de coruptie din spirit civic si grija maxima fata de bunastarea acestui popor, atunci acel om e dus cu pluta. A facut asta pentru a-si mai atrage putin capital politic, si inca vreo 50 de intelectuali, astfel. Dar oare, stau eu si ma intreb, nu i-o fi fost frica ca o sa se auda si de Dosarul Flota, acuma ca tot a dat liber la redeschiderea cazurilor de mari jafuri?

Pe aceeasi tema:
Bodu – victima razboiului intre palate
Basescienizare
Stadionul Parlamentului

7 răspunsuri to “Basescu prosteste intelectuali”

  1. underhill Says:

    marius,
    nu stiu cum se vad lucrurile din bulgaria, dar ai sa fii suprins sa afli ca lupta impotriva lui basescu este totusi condusa de cei trei cartelati – sov, patriciu si voiculescu. daca ai face un efort ai putea sa decodifici aceasta realitate, urmarind campania de presa dusa prin intermediul trusturilor celor trei. intelectualii pe care ii faci prosti stiu toate aceste lucruri, asa cum stiu si toate tarele lui basescu, dar reusesc sa fie echilibrati si sa puna in balanta. eu dezaprob populismul lui basescu, dorinta lui de a controla si multe alte minusuri. dar asta nu ma impiedica sa vad destul de clar ce dracului se intampla in tara asta.

    mi se pare amuzant sa fii convins ca poporul roman n-are nicio legatura cu democratia. probabil ca pentru tine, sov – condamnat la inchisoare, patriciu – cercetat penal, tariceanu – premierul care intervine in justitie pentru prietenul sau, voiculescu – turnatorul presedinte de partid-televiziune si geonel (hihihi, ce cauta asta aici?) au vreo legatura cu acest concept.. mi se pare si mai amuzant faptul ca un tip ok (si tanar) ca tine poate fi intoxicat cu prostiile emise de cristoiu la televiziunea lui voiculescu. de fapt rectific. mi se pare trist.

  2. mariusnicolescu Says:

    Am ales citatul din domnul Cristoiu pentru ca mi s-a parut unul foarte general si tipic pentru poprul roman. Desi traiesc temporar in Bulgaria, am senzatia ca mai stiu si eu una, doua despre poporul roman. Iar faptul ca Basescu arunca cu cacat in Tariceanu si in toata lumea ce e impotriva sa mi se pare absolut absurd. Iar atunci cand intelectualii ii iau apararea unui astfel de personaj, parca simt nevoia sa ma infurii un pic.
    Nu am spus ca SOV sau Voiculescu sunt piatra de biserica, insa cei doi nu pot manipula stirile, ei pot manipula opiniile. Cat despre domnul Cristoiu, am luat citatul lui ca pe ceva ce stiam dinainte, insa a fsot pus in cuvinte mult mai bune de catre dansul.
    Este, evident parerea mea, alimentata de prejudecatile pe care le am cu privire la poprul roman. daca sunt si eu, la randu-mi viciat, asta e…

  3. Nerdy=*? « N*I*C*O*L*E*S*C*U Says:

    […] aceeaşi temă: Basescu prosteste intelectuali Problema cu 7 Plus Ani de […]

  4. zbaganu Says:

    Basescu a reusit sa atraga de partea lui nu numai prostimea, ci si pe fandositii ai gedesisti, niste milogi care vor posturi si sinecuri. Jegosi.

  5. Maestrul! « NICOLESCU Says:

    […] aceeasi tema: Basescu prosteste intelectuali Un haos penibil Jos […]

  6. eu Says:

    Intelectualii s-au lasat prostiti de Basescu? Intelectualii numiti de tine mai sus Gabriel Liiceanu, Horia Roman Patapievici, Victor Rebengiuc, Mircea Cărtărescu şi Dan C. Mihăilescu au beneficii de pe urma relatiei cu Basescu, direct sau indirect. de exemplu Liiceanu si Patapievici sunt clienti ai biroului de avocatura Stoica si Asociatii al lui VALEIU STOICA, inca din 2006. Au o relatie destul de stransa. Asta doar ce stiu eu, dar dupa cum bine stii si tu dl Stoica este un pion important de-al Chiroului. De fapt noi nu am scapat de adevarata securitate! iN 89 am, scapat de Ceausescu dar nu de securitate! Iar noi vroiam atunci de fapt sa scapam de securitate! Ceausescu a fost „facut pe la spate” iar securitatea a supravietuit, iar astazi este in floare!

Lasă un răspuns

