Sofia rulz…

Nu am prea mai postat pe aici, îmi pare rău, am avut o grămadă pe cap. Sîmbătă am fost la Sofia, la cumpărături. Capitala Bulgariei este chiar un oraş foarte frumos, cel puţin în centru. Au fost momente în care m-am simţit ca în Praga. Am sesizat că e mult mai curat decît în Bucureşti şi jur că nu am văzut ţigani sau boschetari pe acolo.
Apoi duminică a fost o zi în care a trebuit să învăţ şi să îmi fac temele pentru minunatele cursuri de săptămîna care tocmai începe. Am un curs de statistică în vreo 45 de minute, după care am de citit foarte mult la istorie.

Pe aceeaşi temă:
Reverberaţii (4)
Reverberaţii (3)
Discuţii cu CEO-ul de la Heineken Bulgaria

Lasă un răspuns

