Pork-ul

Vai de zilele mele, Zufzuluf mă tăguieşte să desenez un porc. Adică eu, care era prin liceu să rămîn corijent la desen, acuma tre să desenez un porc. O să fac şi asta, fir-ar să fie, dar nu acuma, că dacă îl fac în paint o să iasă o măzgălitură ininteligibilă. O să il fac astăzi, probabil în timpul cursului de statistică şi o să îl scanez. Oricum, trebuie să fiţi pregătiţi pentru cel mai ciudat şi nereuşit porc din lume.😀

Pe aceeaşi temă:
Excese de sarbatori
Forum Antena3 – CLOSED
Cinci secrete

3 Răspunsuri to “Pork-ul”

  1. Arhi Says:

    nu dude. http://drawapig.desktopcreatures.com/drawapig.asp?ok=1&f= aici trebuie sa il desenezi, si sa vezi rezultatul testului:))

  2. mariusnicolescu Says:

    haoileu, eu de-abia pot sa desenez pe hartie. daca ma pui sa fac chestia asta cu un mouse o sa iasa naspa :))

  3. Osama si Zufzuluf « Reverberatii - Negru pe Alb Says:

    […] gîndită. Dacă nu, asta e… Mă mai înşel şi eu din cînd în cînd. Pe aceeaşi temă: Pork-ul Cinci secrete Dana Deac – director […]

Lasă un răspuns

