Blah Blah fest

Cînd ai un concurs de ăsta cu nominalizaţi şi voturi nu ar fi etic ca unul dintre principalii nominalizaţi să nu facă parte din organizatori? Ahh, Blegoo, cîtă dreptate aveai…

Pe aceaaşi temă:
RoBlogFest 2007
Roblogfest
Guantanamo Bay de Romania

7 Răspunsuri to “Blah Blah fest”

  1. Arhi Says:

    Ca sa nu mai vorbim ca se lauda relaxat cum ii sterge el din concurs pentru ca se joaca la bloguri si ii deranjeaza rss-ul…

    ce sa zic, nu poti face din cacat bici…

  2. gigel2.0 Says:

    mie imi place ca v-ati inscris amandoi in concursul pe care il injurati.

  3. mariusnicolescu Says:

    Ce anume te face, gigle sa ai senzatia ca „m-am inscris”? Zi si mie… Ai cumva impresia ca m-am autonominalizat? Am inteles ca esti pupincuristul de vaza al lui Zoso&Co. dar chiar asa? :))

  4. gigel2.0 Says:

    eh, spre deosebire de pupincuristii blegoo…

  5. mariusnicolescu Says:

    pupincurist e o persoana care pupa in cur pe cineva. blegoo pe cine pupa in cur? sint si eu curios daca se poate, domnu giglel?

  6. gigel2.0 Says:

    nici cu tine nu am succes la parabole?
    hai ca la cetin mai inteleg, dar nici la tine?
    anyway, se pare ca imi pierd timpul.

  7. La Oscar in 1998 « Reverberatii - Negru pe Alb Says:

    […] aceeaşi temă: Blah Blah fest RoBlogFest 2007 […]

Lasă un răspuns

